24 lut 2014

Trochę o mnie :)

  Hej, postanowiłam napisać o sobie coś więcej. Nie tylko pare faktów i już :/ To zaczynam :3
1.Mój ulubiony zespół to Imagine Dragons i Paramore *-*

2.Jestem leniwa ;d
3.Nie lubię sie nudzić ;c
4.Kocham jazdę konną *O*
5.Jestem w 1 gim :)
6.Uwielbiam rysować, w przyszłości chciałbym studiować na ASP :3 
7.Lubię, ale nie umiem śpiewać :D
8.Kocham czytać <3 
9.Uwielbiam smoki, oraz wszystko co wiąże się z fantasy '*'
To chyba tyle :)
Jeżeli chcecie wiedzieć więcej możecie zadawać mi pytania w komentarzach, chętnie na nie odpowiem w następnym poście :D

4 komentarze:

  1. Świetny post!
    Bardzo podoba mi się twój blog :))
    Obserwuję, jak ci się spodoba u mnie licze na rewanż :)
    zapraszam, kiniaxall.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też KOCHAM konie ! ;)
    Jeździsz w jakiejś stadninie ?
    http://beaauty-fashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżdżę w Ldzaniu :) Pisałam już wcześniej ;d

      Usuń