9 mar 2014

Podsumowanie tygodnia #1 2014-03-09

Hej! Właśnie jest niedziela, pomyślałam, że zrobię podsumowanie  tygodnia! :D

NAJLEPSZA PIOSENKA TEGO TYGODNIA?
 Spodobało mi się Birdy - Skinny Love
Skinny Love - KLIK KLIK KLIK

ODKRYCIE BLOGOWE?
 Zakochałam sie w blogu, pewnej Natalii, z którą utrzymuję kontakt :) Dziewczyna pisze opowiadanie o Sammym. Sammy - KLIK KLIK KLIK

CO UDAŁO CI SIĘ ZROBIĆ W TYM TYGODNIU?
 Właściwie to nic, cały tydzień chorowałam. Miałam wybrać się na sesję zdjęciową, ale nie mogłam.

POZNAŁAŚ KOGOŚ?
 Tak, poznałam Natalię, o której mówiłam wcześniej. Uwielbiam z Nią pisać, jest charyzmatyczna i równie walnięta pozytywnie :D Pozdrawiam :3

KUPIŁAŚ COŚ W TYM TYGODNIU?
 Niestety nie :c

1 komentarz:

  1. gratulacje! zostałaś nominowana do LBA więcej na moim blogu
    http://juleczkaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń